עריכת סאונד


שמסתכלים על תהליך הפקה של שיר או קטע חשוב להסתכל על המכלול של הקטע באותה מידה כמו שמייחסים עריכת סאונד חשיבות לערוצים הבודדים. בסופו של דבר הדבר החשוב הוא הקטע בשלומותו ולא כל ערוץ בנפרד.

כמובן שההתייחסות לכל ערוץ בודד חייבת להיות מדויקת על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר לאוזן. עריכת סאונד חייבת להיות עקבית על מנת להעביר את הסיפור או המסר בקטע שעליו אנו עובדים בצורה הטובה והמקצועית ביותר בהתייחסות לסאונד שאנו מחפשים כמובן. אין חוקים כי כל אחד מחפש את הסאונד הייחודי שלו. המטרה העיקרית לגרום לקטע לזרום בצורה חלקה עם דגש על האלמנטים איתם אנו עובדים.

עריכת סאונד ועיצוב - אולפני מיוז יגור

 

עיצוב סאונד


אנו מעצבים סאונד בעזרת מכשירים שונים ובשלבים שונים במהלך ההפקה. עיצוב סאונד מגיע בשלב הקלטה בין עיצוב סאונדעם הסאונד יוצא דרך סינטיסייזר ואז מעצבים את הסאונד מהשלב הבסיסי ביותר ובין עם יוצא מכלי אנלוגי כמו גיטרה או תופים ואז הדגש הוא על סוג הגיטרה והמגבר, סוג המיקרופון והמיקום שלו דרך המיקסר או הפרה אמפ שבו אנו משתמשים. השלב השני הוא שלב המיקס שבו בעצם אנו משתמשים בכלים כמו קומפרסור ואי קיו, על מנת לדחוס את הצליל ולהנחית או להרים תדרים מסויימים ובכלים כמו ריברב ודיליי על מנת "לצבוע" את הערוץ וגרום לעניין בהפקה, או בתהליכי פוסט פרודקשן .  כמובן שגם פה אין חוקים, רק האוזן קובעת.

אם אתם מעוניינים בעריכת סאונד ועיצוב סאונד מקצועי, אתם מוזמנים ליצור קשר: 04-9848819.